Сьогодні, 18 вересня 2023 року, за ініціативи доктора історичних наук, професора, дійсного члена НАН ВО України, члена Національної спілки краєзнавців України, почесного краєзнавця України, професора кафедри соціальних комунікацій, документознавства та інформаційної діяльності Ігоря Довжука в Університеті Григорія Сковороди в Переяславі, відбулась змішана лекція доктора історичних наук, професорки кафедри інформаційно-аналітичної діяльності та інформаційної безпеки Національного транспортного університету Галини Січкаренко для здобувачів спеціальності 029, Інформаційна, бібліотечна та архівна справа, Професійна освіта (Документознавство), Професійна освіта (Цифрові технології), 062 Журналістика. Лекція мала назву: «Іміджологія: інформаційно-комунікаційний аспект».
У ході лекції лекторка розповіла, що іміджологія, як наука і практика, вивчає формування та управління образом (або іміджем) будь-якого суб’єкта, чи це фізична особа, організація, бренд чи навіть держава.
Також були висвітлені проблемні питання, пов’язані зі створенням і керуванням іміджем. Увага була акцентована на підвищенні ролі іміджу в сучасному світі та особливості використання іміджевих характеристик у різних сферах діяльності.
До зібрання долучилися студенти, викладацький склад університету доктор філософії, старший викладач Оксана Плужник; кандидат історичних наук, доцент, заступник декана факультету історичної і соціально-психологічної освіти з виробничих питань, заступниця завідувача кафедри соціальних комунікацій, документознавства та інформаційної діяльності з науково-дослідної та міжнародної діяльності Ірина Березанська та кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри загальної педагогіки і педагогіки вищої школи та кафедри соціальних комунікацій, документознавства та інформаційної діяльності Лариса Ткаченко.
Хочеться зазначити, що інформаційно-комунікаційний підхід в іміджології передбачає акцент на ролі інформації та комунікації у створенні та управлінні іміджем. Саме інформаційно-комунікаційний аспект відіграє важливу роль у сучасному світі, де обмін інформацією та комунікація стали більш доступними та швидкими завдяки Інтернету та соціальним медіа. Тому правильно сплановані комунікаційні стратегії можуть суттєво вплинути на сприйняття та успіх будь якого образу в суспільстві.
Пресцентр кафедри соціальних комунікацій, документознавства та інформаційної діяльності