Професійна спільнота (стейкхолдери) кафедри публічного управління та адміністрування

Факультет гуманітарної освіти і соціальних технологій > home > Факультет > Кафедри > Кафедра публічного управління та адміністрування > Професійна спільнота (стейкхолдери) кафедри публічного управління та адміністрування

Стейкхолдери (англ. Stakeholders) ‒ зацікавлені сторони, фізичні та юридичні особи, які мають легітимний інтерес у діяльності організації, тобто певною мірою залежать від неї або можуть впливати на її діяльність. Іноді їх називають групами інтересів або групами впливу.

Зовнішні стейкхолдери:

– держава, яка здійснює нормативно-правове регулювання діяльності ЗВО і основне замовлення на підготовку фахівців вищої освіти через розподіл державного замовлення на підготовку кадрів;

– регіональні органи державної влади та органи місцевого самоврядування;

– роботодавці (великі промислові підприємства; малі та середні підприємства; організації соціальної сфери, наукові установи, заклади вищої освіти, заклади професійної (професійно-технічної) освіти), які зацікавлені в компетентних фахівцях;

– школярі, абітурієнти та їх батьки, які знаходяться на стадії вибору ЗВО;

– освітні установи різних типів та видів, які розташовані в регіоні ЗВО;

– різноманітні громадські організації та об’єднання, які безпосередньо не пов’язані із системою освіти (політичні партії, етнічні та інші соціальні групи, творчі спілки, наукові установи тощо), але які зацікавлені у соціальному партнерстві.

Внутрішні стейкхолдери:

– різні категорії осіб, що отримують освіту (здобувачі першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів освіти, вільні слухачі, аспіранти та докторанти) та їх батьки;

– науково-педагогічні працівники, навчально-допоміжний і адміністративно-управлінський персонал.

Діяльність стейкхолдерів поширюється на освітні програми, що впроваджуються на кафедрі документознавства та методики навчання, де безпосередньо відбувається формування освітнього процесу через надання пропозицій та участь у засіданнях робочих груп щодо розробки та оновлення освітніх програм.

Головними завданнями, що постають перед внутрішніми і зовнішніми групами стейкхолдерів, щодо успішної реалізації освітніх програм є:

– сформувати академічну спільноту на принципах академічної доброчесності, прозорості, неупередженості та достовірності інформації;

– сприяти покращенню побутових умов здобувачів вищої освіти та матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу;

– брати участь у моніторингу якості нормативних документів (освітніх програм спеціальностей, робочих програм освітніх компонентів, методичного забезпечення освітнього процесу, тощо);

– впливати на покращення якості освітньої діяльності та якості викладання освітніх компонентів, практичної підготовки, науково-дослідної роботи, тощо;

– впливати на розробку, моніторинг, періодичний перегляд освітніх програм спеціальностей та їх зміст;

– впливати на оцінку якості професорсько-викладацького складу за такими напрямами діяльності: професійні характеристики, педагогічна діяльність, науково-дослідна, навчально-методична та організаційна робота, міжнародна мобільність;

– впливати на вибір технологій і методів викладання освітніх компонентів, якість їх методичного забезпечення; якість і об’єктивність оцінювання результатів навчання здобувачів вищої освіти щодо компетенцій, зазначених в освітній програмі; якість матеріально-технічної бази спеціальності; якість процесу набуття практичного досвіду здобувачами вищої освіти; якість наукової роботи та можливість участі здобувачів вищої освіти у академічній мобільності, наукових проектах, конференціях, публікаціях тощо;

– визначати пріоритетні напрямки запровадження інновацій у виробництві та управлінні економічною діяльністю на сучасних виробництвах;

– сприяти проходженню виробничих, дослідницьких, педагогічних практик та ознайомлення з інноваціями в управлінні документно-інформаційною діяльністю на сучасних виробництвах та інноваційними підходами в організації освітньої, науково-дослідної діяльності;

– надавати пропозиції щодо покращення якості практичної підготовки здобувачів вищої освіти та необхідних компетенцій для опанування інноваціями в технологіях та наукових розробках.

Здобувачі вищої освіти

Денисюк В.О.

Денисюк Валерія Олександрівна

студентка 1 курсу спеціальності 281«Публічне управління та адміністрування»

Поліщук В.В.

Поліщук Вікторія Валеріївна

студентка 2 курсу спеціальності 281«Публічне управління та адміністрування»

Мазура О.Д.

Мазура Олександра Дмитрівна

студентка 3 курсу спеціальності 281«Публічне управління та адміністрування»

Марченко Я.Ю.

Марченко Яна Юріївна

студентка 4 курсу спеціальності 281«Публічне управління та адміністрування»

Заєць Є.О.

Заєць Єлизавета Олександрівна 

студентка 1 курсу магістратури спеціальності 281«Публічне управління та адміністрування»

стейхолдер2

Шевченко Олександр Васильович

аспірант 2 курсу, Університету Григорія Сковороди в Переяславі, кафедри публічного управління та адміністрування

Представники академічної спільноти

Бобровнік Юрій Вікторович

Бобровнік Юрій Вікторович

кандидат історичних наук, викладач кафедри публічного управління та адміністрування, депутат Бориспільської районної ради.

Дармостук Д.Г.

Дармостук Денис Георгійович

кандидат наук з державного управління, викладач кафедри публічного управління та адміністрування, директор Київського обласного центру зайнятості

Представники професіоналів-практиків

Саулко Вячеслав Володимирович

Саулко Вячеслав Володимирович

ветеренарний лікар, за посадою Переяславський міський голова

стейхолдер

Бесчастний Віктор Миколайович 

Керівник Секретаріату Конституційного Суду України, доктор наук з державного управління, доктор юридичних наук, професор

Представник адміністративно-управлінського персоналу

Луцик Оксана Олександрівна

Луцик Оксана Олександрівна

керівник відділу інформаційних технологій та зв’язків з громадськістю