Факультет гуманітарної освіти і соціальних технологій > Новини кафедри цифрових технологій навчання > Сковородинівці взяли участь у «MHP Tech Hackathon for team» – хакатоні для українських студентів у сферах механіки, автоматизації та енергетики

Днями міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій МХП організувала хакатон під назвою «MHP Tech Hackathon for team» для українських студентів у сферах механіки, автоматизації та енергетики.

Від Університету Григорія Сковороди в Переяславі до заходу долучилася команда «ІКТ» під керівництвом Олександра Васенка, завідувача кафедри цифрових технологій навчання факультету гуманітарної освіти та соціальних технологій, у складі 5 учасників:

  • Вадим Носач – капітан команди, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти, ОПП «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті», 1 курс;
  • Юрій Касьян – здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти, ОПП «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті», 1 курс;
  • Лаврентій Веклюк – здобувач першого (бакалаврського) рівня, ОПП «Професійна освіта (Цифрові технології)», 3 курс;
  • Вадим Юрченко, здобувач першого (бакалаврського) рівня, ОПП «Професійна освіта (Цифрові технології)», 2 курс;
  • Вадим Черноуско, здобувач першого (бакалаврського) рівня, ОПП «Професійна освіта (Цифрові технології)», 3 курс;

Повідомляється, що основна мета хакатону – стимулювати креативне мислення, розвиток практичних навичок, командної роботи та застосування теоретичних знань на практиці. Участь у хакатоні дозволила здобувачам освіти: розробити прототипи технічних продуктів або систем, протестувати власні ідеї у реальних умовах, презентувати проєкти перед експертним журі, отримати зворотний зв’язок від фахівців галузі, налагодити професійні контакти.

З 1 квітня до 15 травня 2025 року проходив онлайн-етап хакатону, під час якого учасники працювали над реальними кейсами з автоматизації виробничих процесів та презентували свої рішення.

Завдяки участі в заході студенти отримали не лише цінний практичний досвід, а й розширили власні професійні горизонти. Робота над реальними бізнес-кейсами дала можливість застосувати набуті під час навчання теоретичні знання для вирішення актуальних виробничих завдань, сформувати навички аналізу й оптимізації технологічних процесів, а також опанувати сучасні інструменти автоматизації. Учасники навчилися працювати у команді, ефективно розподіляти ролі та відповідальність, відпрацьовували комунікативні й організаційні вміння, необхідні для успішної кар’єри.

Робота команди була організована на базі навчально-методичної лабораторії штучного інтелекту та цифрової освіти, що надала учасникам необхідні ресурси, технічну підтримку та сприятливі умови для ефективної підготовки й реалізації проєкту в межах хакатону.

За участь у хакатоні університет отримав подяку від організаторів, а всі члени команди були відзначені сертифікатами учасників.

 Пресцентр кафедри цифрових технологій навчання

Категорії