Наприкінці листопада 2024 року на кафедрі цифрових технологій навчання факультету гуманітарної освіти і соціальних технологій Університету Григорія Сковороди в Переяславі відбувся звіт здобувачів другого(магістерського) рівня вищої освіти ОПП «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті» щодо виконання програми навчально-педагогічної практики та індивідуального завдання.
Як розповідає завідувач кафедри, кандидат історичних наук, доцент Олександр Васенко метою навчально-педагогічної практики для студентів спеціальності 011 «Освітні педагогічні науки» (Інформаційно-комунікаційні технології в освіті) є формування у здобувачів вищої освіти розуміння особливостей і специфіки майбутньої професійної діяльності.
Повідомляється, що програма навчально-педагогічної практики включала реалізацію таких основних завдань:
- ознайомлення з установою (організацією) та напрямами їхньої діяльності;
- вивчення посадових обов’язків у даному підрозділі;
- отримання первинних професійних умінь і навичок;
- ознайомлення з організаційною структурою, основними завданнями, функціями, матеріально-технічною базою даної установи або підрозділу;
- ознайомлення зі спеціалізованим програмним забезпеченням;
- формування умінь та навичок аналізувати та оцінювати інформацію, що стосується професійної діяльності,
- користуватися спеціалізованим програмним забезпеченням та сучасними засобами зберігання та обробки інформації.
Практика була спрямована на ознайомлення з досвідом роботи підприємств, установ та організацій, вивчення виробничих процесів на різних етапах їх реалізації, а також набуття навичок застосування сучасних методів, форм організації роботи та використання інструментів праці, відповідних їхній майбутній спеціалізації.
Нагадаємо, що у листопаді на базі УГСП вдруге відбулося ЄДКІ як форма атестації магістрів у спеціальності «281 Публічне управління та адміністрування».
Пресцентр кафедри цифрових технологій навчання