22 грудня 2022 року на кафедрі географії, екології і методики навчання факультету гуманітарно-природничої освіти та соціальних технологій Університету Григорія Сковороди в Переяславі відбулося обговорення проєктів освітньо-професійних програм ОП «Середня освіта (Географія)» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти і «Середня освіта (Географія) та краєзнавчо-туристична робота» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
У роботі засідання взяли участь гаранти освітніх програм: кандидат географічних наук, доцент, завідувач кафедри Людмила Воловик, кандидат педагогічних наук, професор Борис Чернов, кандидат історичних наук, доцент Катерина Ковальська; науково-педагогічні працівники кафедри географії, екології і методики навчання: кандидат педагогічних наук, докторант Володимир Носаченко, кандидат історичних наук, старший викладач Валерія Мічуда, старший викладач Рімма Бондаренко; члени Ради стейкхолдерів: здобувачка вищої освіти «Середня освіта (Географія)», вчитель географії, природознавства, біології та хімії Бучанського НВК «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» №2 Бучанської міської ради Київської області Валентина Іщук, здобувачка вищої освіти «Середня освіта (Географія)» Людмила Левченя, здобувачка вищої освіти «Середня освіта (Географія)», голова студентської ради факультету гуманітарно-природничої освіти і соціальних технологій Дарина Макарчук, кандидат педагогічних наук, професор, завідувач відділу аспірантури та докторантури Антоніна Розсоха, доктор педагогічних наук, професор, голова екзаменаційної комісії Микола Криловець, вчитель географії Комунального закладу Київської обласної ради «Переяслав-Хмельницький ліцей-інтернат «Патріот», член екзаменаційної комісії Аліна Роман й кандидат педагогічних наук, доцент, керівник навчально-наукового центру забезпечення якості освіти Олена Усик.
Повідомляється, що у ході зустрічі відбулося активне обговорення проєктів усіх трьох освітніх програм, які реалізуються кафедрою географії, екології і методики навчання, її освітніх компонентів, видів навчальних і виробничих практик, тематик кваліфікаційних робіт. Основними напрямами роботи науково-педагогічних працівників, які забезпечують освітні компоненти, визначено посилення наукової і професійної діяльності науково-педагогічних працівників відповідно освітніх компонентів, які вони забезпечують, зокрема шляхом підвищення публікаційної активності в наукових фахових виданнях категорій «А» та «Б», активізацію міжнародної співпраці кафедри з університетами країн-партнерів та участь в міжнародних грантових програмах викладачів і здобувачів вищої освіти, розширення переліку вибіркових освітніх компонентів для здобувачів вищої освіти спеціальності 014.07 Середня освіта (Географія).
У результаті зустрічі загалом проєкти ОП отримали позитивні відгуки, а окремі рекомендації та побажання будуть внесені в проєкт перед публічним обговоренням на сайті університету.
Пресцентр кафедри географії, екології і методики навчання