Сковородинівці долучилися до пошуку ефектних шляхів взаємодії університетів та бізнесу на Uni-Biz Bridge 4

Факультет гуманітарної освіти і соціальних технологій > Новини кафедри соціальних комунікацій, документознавства та інформаційної діяльності > Сковородинівці долучилися до пошуку ефектних шляхів взаємодії університетів та бізнесу на Uni-Biz Bridge 4

15 лютого 2020 року викладачі фінансово-гуманітарного факультету ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», зокрема завідувачка кафедри документознавства, кандидат історичних наук, доцент Алла Зленко, кандидат економічних наук, доцент кафедри фінансів, обліку і оподаткування Наталія Євтушенко та заступник декана факультету з наукової роботи, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри професійної освіти Вячеслав Різник вже вчетверте взяли участь у IV  Всеукраїнській конференції «Uni-Biz Bridge» від «UGEN», що відбулася у місті Києві на базі «Genesis» – однієї з найбільших ІТ компаній України. Захід був спрямований на встановлення зв’язку між офіційною освітою та запитами бізнесу.

У цей день до обговорення долучилися більше ста учасників з різних куточків України: викладачі, представники компаній, представники центрів та секторів працевлаштування й студентських організацій. Серед компаній, які долучилися до заходу: Raiffeisen Bank Aval, JTI, Альфа-Банк, Deloitte, Genesis, SoftServe, METRO та CocaCola HBC Ukraine & Armenia & Moldova.  У рамках заходу було проведено дві дискусійні панелі, які стосувалися проблем взаємодії роботодавців та університетів, а також впливу курсів і стажування в компаніях на академічну освіту: «Школи, курси та стажування в компаніях та їхній вплив на академічну освіту» та «Проблеми взаємодії роботодавця та університету».

Резюмуючи думки роботодавців, було виділено основні напрями взаємодії закладів вищої освіти та бізнесу: співпраця, практика, дуальна освіта, спільні проекти, об’єднання зусиль, інвестування у розвиток, баланс зусиль, захоплення спільною справою, пошук  та розкриття талантів.

Ключовими меседжами від бізнесу, визначеними в ході панельних дискусій, є такі: вища освіта потрібна, але вона має адаптуватися до вимог часу та ринку;  майбутнє вищої освіти у стратегічному симбіозі взаємодії університетів та бізнесу; роботодавцям потрібні не дипломи, а актуальні знання до формування яких вони готові долучатися; кожна компанія визначає програми та цільову аудиторію цікаві собі, відповідно, заклад вищої освіти має бути спроможним ефективно позиціонувати себе, свої програми та своїх здобувачів; важливими для молодих фахівців є навики роботи з дедлайнами, уміння домовлятися, уміння налаштовувати зв’язки та зберігати їх протягом життя; прослідковується ріст популярності коротких курсів базових професійних знань і заклад вищої освіти має реагувати на даний тренд; посилення тенденції навчатися у свідомому віці, коли людина усвідомлює чого прагне;  загострення конкурентної боротьби роботодавців за здобувачів, яких бізнес готових залучати до часткової зайнятості починаючи з 1-2 курсів.

Зазначимо, що у другій частині заходу особливу зацікавленість в учасників викликали круглі столи з представниками бізнесу, де учасники мали можливість з’ясувати актуальні питання, обмінятися контактами та домовитися про спільні проекти й окреслити перспективи майбутнього співробітництва освітян та бізнесу. Відрадно, що представники бізнесу є відкритими  до різних форм та напрямів співпраці з університетами і готові долучитися до підготовки конкурентоспроможних фахівців.

По завершенню конференції всім учасникам були вручені іменні сертифікати. Відтак, представники нашого університету щиро вдячні  організаторам заходу – компанії «UGEN» за можливість долучитися і отримати цінний досвід стосовно формування затребуваних освітніх програм, які б включали актуальні для ринку праці компетентності та відповідні їм освітні компоненти.

Прес-служба фінансово-гуманітарного факультету

Leave a Reply

Категорії